از آنجايي كه شبكه موزه بازار هيچگونه محل فروش حضوري و يا انبارداري ثابت ندارد.  محصولات اين  شبكه فروش در دست تك تك غرفه داران (هنرمندان يا صنعتگران)  عضو  اين شبكه مي باشد. بنابراين  غرفه داران بايد شرايط  ذيل را به هنگام افتتاح غرفه پذيرفته و بعدا اقدام به خدمات دهي به مشتريان خود نمايند.

 شرایط  عمومي بازگرداندن محصول براي غرفه داران

اگر محصول خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی خود به آدرس غرفه دار موزه بازار بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات اضافي، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
 اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.
- وجود مغایرت، به هنگام دریافت مرسوله پستي از مامور پست، به واحد خدمات پس از فروش موزه بازار از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت، بدون استفاده از محصول قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید محصول در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است كه در حضور مامور پست باز شده و  کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی خود از طرف مامور شركت پست به موزه بازار بازگردانده شود.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات اضافي، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.
- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید بلافاصله پس از دریافت مرسوله پستي  با  همكاري مامور پست صورت جلسه شده و برگه  گزارش ممهور آن به خدمات پس از فروش موزه بازار از طریق، فاكس تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی پستي محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی خود به موزه بازار بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

- اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.
- اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات موزه بازار (شماره تلفن 09120883628 اطلاع داده شود تا  غرفه دار  ز آخرين وضعيت  مطلع گردد.
- اگر پس از دریافت محصول مشتری از خرید خود منصرف شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

-لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه محصول، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این خدمات را از بین خواهد برد.
همچنین در صورت انصراف از خرید، هزينه ارسال مجدد يا بازگشت محصول به عهده خود مشتری خواهد بود.
- اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.
- آسیب‏‏ دیدگی باید در همان لحظه دریافت مرسوله پستي با امضا و صورت جلسه مامور پست و تاييد نزديكترين مركز پستي صورت جلسه شود و بعد به خدمات پس از فروش موزه بازار اطلاع داده شود.
- با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات توسط خود غرفه دار، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و موزه بازار تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی خود به غرفه دار بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- محصول آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش موزه بازار ارسال شود.
- در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به غرفه دار  بازگردانده شود.

محصول مرجوعي را چطور ارسال کنید؟

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال محصول بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش موزه بازار جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید محصول در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه  کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.
لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن محصول به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد..
- اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با موزه بازار تماس بگیرید.

 هزینه ارسال مجدد چطور محاسبه خواهد شد؟

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش موزه بازار برسد، هزینه‌های ارسال به عهده موزه بازار است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به شرکت موزه بازار ارسال شود.
- در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان موزه بازار، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان خدمات پس از فروش موزه بازار ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان موزه بازار تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ موزه بازار بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، موزه بازار تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و موزه بازار در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط موزه بازار بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط تولید کنندگان و غرفه داران هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است ؛ به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش موزه بازار است.
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
چنانچه سوالی دارید با شماره تلفن 09195565226  تماس بگیرید و درخواست مکتوب خود را از طریق لینک ارتباط با ما در صفحه اصلی سایت برای ما ارسال کنید.